İnovasyon Seminer ve Çalıştayları
Kurumun ihtiyaçlarına özel tasarlanan inovasyon seminer, eğitim ve çalıştayları için bizimle temas edebilirsiniz.Örnek bir içerik aşağıda yer almaktadır.
1. Yıkıcı (Disruptive) inovasyon kavramını ve sektörünüzdeki büyüme fırsatlarını anlamak
- Cazip büyüme fırsatları için nerelere bakmalısınız?
- Kazanabileceğiniz büyüme savaşlarınamı giriyorsunuz?
- Gelecekteki büyüme için hangi müşteri tabanı daha değerlidir?
2. Jobs-to-be-Done yaklaşımı
- Yıkıcı (Disruptive) stratejinizi uygularken hangi ürün/hizmetleri geliştirmeliyiz?
- Hangi pazar segment’lerine odaklanmalıyız?
- Müşteri değer önerisi geliştirilirken potansiyel müşterilerin çözüm bulmaya çalıştıkları ‘iş”lerin, problemlerin anlaşılması. Nedensel faktörlerin, korelasyon faktörlerinden ayırt edilebilmesi.
- Harvard Business School Jobs-To-Be-Done yaklaşımı
3. İnovasyon için gerekli organizasyon
- Yeni büyüyen iş alanlarını yönetme sorumluluğunu kime vermeliyiz?
- Başarı için ne zaman otonom bir birim oluşturmak şarttır, ne zaman gereksizdir?
- Şirketin ya da birimin neleri başarıp, neleri başaramayacağını nasıl öngörebiliriz?
- Şirketin süreçleri yeni proje için doğru süreçlermi?
- Şirketin kar etme formülü bu projeye gerekli önceliğin verilmesini sağlayabilecekmi?
4. Strateji geliştirme süreci
- Nasıl bir strateji geliştirme süreci, şirketi başarıya taşıyacak bir strateji yaratır?
5. Geçici inovasyon ile detaylı büyük ölçekli bir inovasyon fabrikası arasındaki orta seçenek; uygulanabilir minimum inovasyon sistemi kurmak
6.Minimum uygulanabilir inovasyon sisteminin ölçeklendirilmesi