OKR (Objective Key Results) ile Yeni Nesil İş Yönetimi

Büyüme ve İnovasyon Stratejileri

Araştırmalar şirketlerin önümüzdeki 5 yıllık gelirlerinin yarısının tamamen yeni hizmet ve ürünlerden gelmesini beklediğini gösteriyor. Sadece maliyet ve verimlilik odağı çok riskli, büyüme kaçınılmaz ama zor. Büyümede ise inovasyon kritik ancak şirketlerin sadece %30’u inovasyonda başarılı olduğunu düşünüyor!
Doğru büyüme ve inovasyon modelleri, sektörünüzde ‘yıkıcı’ olabilecek tehditleri fark etmenizi ve bunları fırsata çevirmenizi sağlar. Rakiplerinizin önüne, kolay kopyalanamayacak şekilde geçmenizi sağlar. En başta müşteriler olmak üzere tüm paydaşlar için yarattığınız değeri arttırır.

Frequently Asked Questions

Global Örnekler
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium,
totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vit dicta sunt
explicabo. Nemo enim epsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia
consequuntur magnie
Neden Bu Danışmanlık?
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium,
totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vit dicta sunt
explicabo. Nemo enim epsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia
consequuntur magnie
Hangi Şirketler Bu Hizmeti Almalıdır?
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium,
totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vit dicta sunt
explicabo. Nemo enim epsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia
consequuntur magnie
Solution Partners’da Bu Danışmanlık Hizmeti Nasıl İlerler?
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium,
totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vit dicta sunt
explicabo. Nemo enim epsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia
consequuntur magnie

Disruptive “Yıkıcı” Stratejiler
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium,
totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vit dicta sunt
explicabo. Nemo enim epsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia
consequuntur magnie
 
 
 
 
 
 

“Jobs To Be Done” Yaklaşımı ile Müşteri Değer Önerisi Geliştirilmesi
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium,
totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vit dicta sunt
explicabo. Nemo enim epsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia
consequuntur magnie
 
 
 
 
 
 

Şirket Müşteri Değer Önerisinin Geliştirilmesi ve Güçlendirilmesi
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium,
totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vit dicta sunt
explicabo. Nemo enim epsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia
consequuntur magnie
 
 
 
 
 
 
tr_TRTurkish