İş Modeli İnovasyonu

İş Modeli İnovasyonu

  • Müşterilerin ürün, hizmet değer unsurları analizi ve müşteri için yaratılan değeri artırma stratejileri
  • Müşteri değeri odaklı fiyatlama stratejileri
  • Müşteri için yaratılan değeri, tamamlayıcı ürün ve hizmetlerle güçlendirme stratejileri
  • Müşteri deneyim haritası ve müşteriye değen tüm noktalarda müşteri deneyimi geliştirme fırsatları
  • Ölçek ekonomileri ve minimum etkin ölçeğin gücü ile şirket verimliliğini artırıcı iş modelleri
  • Çalışan için değer yaratma ve deneyim geliştirme stratejileri
  • ·Tedarikçi ilişki geliştirme ve yaratılan toplam değeri, mal ve hizmet fiyatı ötesinde,  paylaşım iş modelleri
  • Müşteri, tedarikçi, çalışan ve yatırımcılar için değer yaratma stratejileri
  • Şirketler için en önemli olan değer yaratma unsurları, şirket değer ve öncelik haritası
  • Strateji geliştirmeden, stratejiyi uygulamaya geçiş planları

    Yöntemler

  • ‘Value Based Strategy’  Değer Odaklı Strateji

  • ‘Job-To-Be-Done Theory’ Müşterinin Yapılması Gereken İşleri Teorisi

  • ‘Value Stick Framework’  Değer Yaratma Modeli

  • Müşteri Deneyim Haritaları

  • Çalışan Deneyim Haritası

  • Şirket Değer Haritası ve Uygulama Planları

Diğer Hizmerlerimiz

Diğer Hizmetlerimiz